مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 06:452021-11-28اقتصادي

فارس من| رهگشای: پیمانکار مسکن مهر چالوس درحال رفع مشکلات و نواقص است


معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران درباره مشکلات مسکن مهر چالوس گفت: با توجه به اینکه بلوک به بلوک این پروژه درحال بهره برداری بوده احتمال وجود نواقص وجود دارد که پیمانکار نیز نسبت به رفع نواقص اقدام می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای نیمه کاره خواستار پیگیری این سوژه شدند.

سیدعباس رهگشا معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: در پیگیری مسائل و مشکلات متقاضیان مسکن مهر در چالوس بارها و بارها اعلام کردیم که باید حتما نام متقاضی و شماره بلوک اعلام شود تا دقیقا مشکل متقاضی مورد پیگیری قرار گیرد.

وی گفت: در این زمینه پاسخ های متفاوت برای متقاضیان مختلف وجود دارد که اگر نام  یا شماره ملی متقاضی اعلام  شود می توان آخرین شرایط و دلایل و وضعیت را پیگیری و اعلام کرد.

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران با اعلام اینکه پیمانکار پروژه مشغول به کار بوده و نواقص در حال برطرف شدن است، اضافه کرد: باتوجه به اینکه بلوک به بلوک این پروژه در حال بهره برداری است که احتمال وجود نواقص وجود دارد ولی پیمانکار نسبت به رفع نواقص اقدام خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| رهگشای: پیمانکار مسکن مهر چالوس درحال رفع مشکلات و نواقص است

فارس من| رهگشای: پیمانکار مسکن مهر چالوس درحال رفع مشکلات و نواقص است